mandag den 5. marts 2012

Krimimesse i Horsens

I slutningen af marts er der igen krimimesse i det gamle statsfængsel i Horsens. I den forbindelse holder jeg igen i år krimiskrivekursus for 10-15-årige. Det er af hjertet skrivelystne børn og unge, der deltager, og det forlyder, at flere er gengangere fra det virkelig dygtige hold, jeg havde sidste år, så det skal nok blive en flot oplæsning i gymnastiksalen søndag den 25. marts klokken 15. 

Du kan bladre i programmet her: http://issuu.com/horsensbib/docs/krimimessen-2012?mode=window&viewMode=doublePage

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kurset er fedt, Kirsten! :). Hvis ikke det bliver til noget næste år, protesterer jeg. Højlydt. Det kan du regne med!

Det var hyggeligt at se dig igen ;-)

Cecilie

Kirsten Sonne Harild sagde ...

Det gør jeg også.
Jeg er mega stolt af jer.
I er SÅ gode
Vi ses om et år!

Kirsten

Anonym sagde ...

Dit kursus var fedt.
Ville gerne med hvis det bliver noget næste år.
Skal helt klart skrive videre på min krimi




Hilsen Mads i

Kirsten Sonne Harild sagde ...

Fedt, Mads. Det var hyggeligt og sjovt og inspirerende at lære dig at kende. Tak for al den gode viden. Skriv godt!
Kirsten