lørdag den 13. november 2010

Melder: Alt godt på Forum

Bortset fra alt for mange mennesker, alt for spidse albuer, alt for hårde hæle oven på mine tæer og fremmed ånde i nakken - OG bortset fra at min timing til diverse programsatte oplæsninger var ualmindelig dårlig (jeg ringede fx på AnneMarie Donslunds mobil midt i hendes oplæsning for at spørge, hvornår hun læste op, ups!), SÅ HAR det været en god dag på BogForum. Jeg nåede  på en eftermiddag en masse fede stande, fik spist frokost med Johanne, sagt hej til Inger Tobiasen og snakket omslag til Pjok og Petrine 11 - og da jeg så endelig fandt Anne-Marie, drak vi en fadøl i den lille pub nede i det nordlige hjørne og sagde bagefter tillykke til Lilja Scherfig og Otto Dickmeiss med deres nye smukke Peter og Postbudet på Fahrenheits stand.

 Alle mine serier stod på Gyldendals fine rondeller. Hermed dokumenteret:


Willi serien

Pony & Co. Omslag: Jan Solheim

Cornelius Krut. Kirsten Sonne Harild og Jan Solheim

 
Pjok og Petrine. Illustration: Inger Tobiasen



Min Vera ved verdens ende var akkurat lige kommet fra tryk i to eksemplarer (jeg fik det andet med hjem i tasken). Mere om den inden længe ...

Omslag: Leo Scherfig


2 kommentarer:

Jan Solheim sagde ...

Wauw! Det ser efterhånden ret så imponerende ud!

Tillykke med din nye bog. Den ser spændende ud...

glæder mig til at læse den

-Jan.

Kirsten Sonne Harild sagde ...

Tak,Jan! Ja, den ER spændende :o) Forsøger mig med noget magisk realisme. Svært, når det også skal være let læsning for helt nye romanlæsere.
Men det har været en virkelig sjov udfordring, og jeg har absolut lyst til at lave mere Dingo.

K