søndag den 12. september 2010

NY BLOG - NYE BØGER


Hey folkens! Jeg har siden april haft intet mindre end seks nye bøger til udgivelse. Jeg render konstant  til posthuset efter nye kasser, og mine arme bliver længere og længere. Frieksemplarer er tunge sager, når de ankommer 30 stykker ad gangen. Men hvor er det overfedt at pakke dem ud ...
Og her er de så, årsagerne til min kroniske skulderskade og mit hamrende stolte skriverhjerte. Og ikke mindst årsagen til at jeg nu erklærer min bloggerblok for ÅBEN! Tag godt imod den, og skriv gerne kommentarer! 


         Pony & Co. På toppen #12 udkom i juni.
Med smuk forside af Jan Solheim. Gyldendal 2010


                                 
                                                    
                            
Cornelius Krut #4. Sagen om Frizellas forbandelse.
Gennemillustreret detektivserie i samarbejde med Jan Solheim. Gyldendal 2010
Tjek http://www.corneliuskrut.dk/


Velkommen i børnehaven. Antologi med fire af de gode gamle Willihistorier om livet i børnehaven, som jo er et stort emne, når man som Willi er tre år. Gyldendal 2010



Willi kører traktor og Willi i trafikken.
Med illustrationer af Inger Tobiasen. Gyldendal 2010


Pjok og Petrine #9. I dyb sne.
Med søde stregtegninger af Inger Tobiasen. Gyldendal 2010

Ingen kommentarer: